El servei nocturn de Metrovalencia facilita el dissabte dia 24 l'accés a Paterna per a disfrutar de la cordà al coetòdrom

22/08/2019
El servei nocturn de Metrovalencia facilita el dissabte dia 24 l"accés a Paterna per a disfrutar de la cordà al coetòdrom

- L'estació principal del municipi de la línia 2 es troba a 600 metres del coetòdrom, el recinte on es dispararan els coets
- Els horaris es poden consultar en el web de Metrovalencia, en el telèfon gratuït 900 46 10 46 i en les xarxes socials



El servei nocturn de Metrovalencia facilitarà dissabte que ve, dia 24, l'accés a les persones que es vullguen desplaçar fins a la localitat de Paterna per a disfrutar de la cordà que es durà a terme al recinte del coetòdrom a les 2 hores de la matinada de dissabte al diumenge.

L'esmentat servei nocturn, denominat 'A la lluna de Metrovalencia', permet prolongar la circulació de trens i tramvies les nits de divendres, dissabtes i vespres de festius, fins aproximadament les 3 hores de la matinada.

Des de les últimes hores de dissabte i les primeres de la matinada de diumenge, els viatgers podran acudir escalonadament fins a Paterna per a disfrutar de les festes de la localitat, atés que l'estació de Metrovalencia de la línia 2 es troba a 600 metres del lloc on es disparen els diferents artefactes pirotècnics.

El coetòdrom és una estructura metàl·lica de més de 500 metres de superfície que acull la majoria dels actes de foc durant les Festes Majors de Paterna. Amb 6,5 metres d'altura, està formada per 36 pilars i 415 panells de malla i és l'espai on se celebra la matinada de dissabte a diumenge la cordà, en la qual es disparen artefactes pirotècnics com coets, femelles i coetons.

Ferrocarrils de la Generalitat reforçarà la seguretat en les unitats de Metrovalencia i l'estació de Paterna per a garantir el desenvolupament normal del transport, en una jornada en què es preveu un gran moviment de passatgers en direcció a Paterna.

Els horaris es poden consultar en la pàgina web de Metrovalencia i en el telèfon gratuït d'informació i atenció al client, 900 46 10 46, així com en el compte @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

Arxius relacionats