Visualització de contingut web

ABONAMENTS DE TRANSPORT

INFORMACIÓ ACTUALTIZADA A 25 DE MARÇ DE 2020

ABONAMENTS DE TRANSPORT MENSUAL COMBINAT DE L'AUTORITAT METROPOLITANA DEL TRANSPORT DE VALÈNCIA

 

Després de la publicació del Reial Decret 463/2020 de 14 de març, que declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, l'Autoritat Metropolitana del Transport de València, després de la celebració del Consell d'Administració del 18 de març de 2020, facilitarà la devolució i l'ampliació del termini d'utilització de l'abonament de transport mensual combinat.

Ampliació del termini d'utilització de l'abonament

Els títols d'abonament de transport combinats que hagen sigut comprats des de l'1 de febrer que ja estiguen activats o que hagen sigut activats recentment, es podran ampliar durant un mes addicional.

Per a poder activar l'ampliació, els usuaris hauran d'acudir als punts de venda de Logista (estancs i quioscos) o bé a l'oficina d'Atenció al Client situada en l'estació del metro de Colón una vegada es torne a prestar l'atenció presencial.

Es podrà activar a través de l'app de mòbil Recargamobilis.

Devolució de l'import

També es permetrà la devolució de l'import íntegre de l'abonament de transport en aquells casos en els quals haja sigut adquirit a partir de l'1 de febrer i no s'haja activat o bé haja sigut utilitzat el dia de l'activació i, com a màxim, els quinze dies següents.

Aquells usuaris que vulguen sol·licitar la devolució, hauran d'acudir a l'Oficina d'atenció al client d'ATMV en l'estació de Colón una vegada es torne a parar atenció presencial.